Tahil'in tasarladığı bu tüm bir arada uygulama, öğrencilere yönelik temel kampüs araçlarını ve hizmetlerini tek bir kullanıcı dostu platformda birleştiriyor. Sınıf programları, kampüs yemekleri, kütüphane erişimi, OneCard yönetimi gibi özellikler sorunsuz bir şekilde entegre ediliyor ve kullanıcılar için uyumlu ve verimli bir deneyim yaratılıyor. Uygulamanın gücü, sezgisel arayüzü, kişiselleştirme seçenekleri ve öğrencilerin akademik deneyimini geliştirmeye odaklanmasında yatıyor.
Öğrenci uygulamasının tasarım süreci, Sketch ve Figma Jam gibi ana araçlar kullanılarak gerçekleştirildi. Proje, bir UX keşif aşaması ile başladı ve Seneca öğrencileriyle yapılan görüşmeler ve kullanıcı testlerini içerdi. Kullanıcı kişilikleri, yolculukları, tel çerçeveler ve prototipler, geri bildirimlere dayalı olarak sürekli rafine edildi. Sketch ve Figma Jam, çeşitli cihazlar için duyarlı tasarımlar sağlayarak sorunsuz işbirliği ve sürüm kontrolüne olanak tanıdı.
Proje, iOS ve macOS için optimal performans ve sorunsuz entegrasyon sağlamak amacıyla yerel bileşenlerin dahil edildiği 100'den fazla maket oluşturmayı içerdi. 40'tan fazla katılımcı, anketler aracılığıyla değerli nicel veriler sağladı ve 10'dan fazla katılımcı, uygulamanın tasarımını ve işlevselliğini şekillendirmek ve rafine etmek için niteliksel araştırmalara katıldı. Bu kapsamlı yaklaşım, nihai ürünün Kolej öğrencilerinin belirli ihtiyaçlarına ve tercihlerine uygun şekilde özelleştirilmesini sağladı.
Öğrenci Uygulamaları, Seneca öğrencilerinin hayatını kolaylaştırmak için tasarlandı. Farklı ekran boyutlarına ve yönelimlere uyum sağlayan sorunsuz ve sezgisel bir kullanıcı deneyimi sunuyorlar. Apple'ın tasarım kurallarına uygun olarak, sorunsuz işlem ve hızlı yanıt sürelerini garanti ediyorlar. Uygulamalar, kullanıcı geri bildirimleri ve araştırmalarına dayanarak test edildi ve rafine edildi, bu da hedef kitleye uygun bir tasarım sonucunu doğurdu.
Öğrenci uygulamalarının tasarım aktivitesindeki en zor kısım, hedef kitledeki çeşitli ihtiyaçları ve tercihleri dengelemek ve aynı zamanda uyumlu, kullanıcı dostu ve verimli bir deneyim sağlamaktı. Uygulamaya dahil edilecek geniş bir özellik ve işlevsellik yelpazesi olduğundan, bu unsurları kullanıcıları bunaltmayacak veya platformun genel kullanılabilirliğini zedelemeyecek bir şekilde önceliklendirmek ve düzenlemek esastı.
Bu uygulama, teknolojinin öğrencilere nasıl güç verebileceğini ve akademik yolculuklarını nasıl zenginleştirebileceğini gösteriyor. Mevcut kolej uygulamalarının sınırlılıklarını ve eksikliklerini ele alıyor, bu uygulamalar kullanılabilirlik sorunları ve kötü performansla boğuşuyordu. Daha üstün bir alternatif sunarak, bu yeni uygulamanın öğrencilerin kolej deneyimiyle nasıl etkileşim kurduğunu devrim niteliğinde değiştirme potansiyeli var, böylece daha verimli, keyifli ve üretken hale getiriyor.
Pavel Tahil'in tasarımı, 2023 yılında A' Arayüz, Etkileşim ve Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Ödülü'nde Bronz kazandı. Bronz A' Tasarım Ödülü, deneyim ve kaynak kullanımını doğrulayan olağanüstü ve yaratıcı beceriye sahip tasarımlara verilir. Sanat, bilim, tasarım ve teknoloji en iyi uygulamalarını içeren bu ödül, güçlü teknik ve yaratıcı becerileri sergiler ve yaşam kalitesi iyileştirmelerine katkıda bulunarak dünyayı daha iyi bir yer haline getirir.
Proje Tasarımcıları: Pavel Tahil
Görsel Kredileri: Pavel Tahil
Proje Ekibi Üyeleri: Pavel Tahil
Proje Adı: College App
Proje Müşterisi: Pavel Tahil